هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عی تو روحت ایرانسل

نت خونه تموم شده به بابام میگم تموم شده نت، میگه نه تموم نشده

میگم چرا تموم شده ، زنگ زدم مخابرات میگه نتتون طی شده 

میگه نه برای من اس ام اس نیومده :))

میگم چه ربطییی داره :)) میگه تقصیر توئه از وقتی تو اومدی اینجا نت زود تموم شد :/ 

بعدم شلوارشو تا سینش کشید بالا و قهر کرد :))

منم دیدم بدون نت نمیتونم زنده بمونم رفتم یه خبطی کردم از ایرانسل نت خریدم 

نوشته بود سی روزه شش گیگ داخلی سه گیگ بین المَمَل بیست و پنج تومن

گفتم خب خوبه فیلتر شکن روشن نمیکنم و از سایتای خودمون فیلم دانلود میکنم میشه نت داخلی :))

چند قسمت سریال دانلود کردم رفتم چک کردم دیدم از نت داخلی استفاده نشده و از حجم بین الممل استفاده شده.

به پشتیبان ایرانسل گفتم چه وضعشه ؟ من فیلتر شکن ندارم از حجم بین الممل استفاده شد ، گفت ببین حجم داخلی یعنی از سایت هایی که داخل این لیست گذاشتیم استفاده کنی.

اقا لیست سایتا رو دانلود کردم و دیدم فقط پولمو ریختم تو جوب گول قیمتشو خوردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد