هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

چس بها

میخوام فیلم اپلود کنم براتون و لینکشو بذارم اینجا.

حالو به چه کارتون میاد ؟

من روی سرور ایران اپلود میکنم ترافیکتون نیم بها حساب میشه :)) هنوز امتحان نکردم باید سرور ایرانی پیدا کنم

نظرات 4 + ارسال نظر

من که بی صبرانه منتظر لطفت هستم

عزیزم :)) یه سری سریال اپلود کردم البته با بچه ها همش مال خودم نیس.
میخوای لینک بدم ؟

الهه 1399/02/13 ساعت 18:10

من فیلم ایرانی جدید میخوام
همش پولی شده
هم ندارم هم والا فیلماشون ارزش نداره
فیلم در دنیای تو ساعت چند است و بنفشه آفریقایی و جاندار و اینا که جدیدا
ساره بیاتم دوست ندارم.
اگه بذاری که عالی میشه

ای بابا درخواست ایرانی چقدر زیاد شده :))
کپی رایت برای سریال های ایرانی شدید اجرا میشه یا باید از دوستت بگیری یا باید بخری.
منم بخوام بذارم باید لینک پرداخت بذارم

الهه 1399/02/13 ساعت 21:12

عجب !
اصلا کون لقشون با اون فیلمای بی محتواشون
این همه وقت ندیدم ازین به بعدم نمیبینم
والا من توی دوستام بده ام
هیچ کس نمیده
بازم ممنون دو دقیقه دل خوش شدم.

یه چند تا از این کانال و گروه های تلگرامی رایگان میداشتن که یا بسته شدن یا لینک پرداخت گذاشتن

Bubble 1399/02/14 ساعت 15:42

اقااااا هورا خو
چیقد خوب
میشه لینکاشو بذارییه حالی ام ماکنیم^_____^

ها عامو برسم خونه میذارم واست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد