هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

سایت فیلم نیم بها

واقعا هیچ سایتی به کاملی سایت سینما نیست :/

سایت موجو mymojoo.in نیم بهاست و سانسور شده نیست و کامل هم نیست اما جدیدا رو داره

یه سری سریال خارجی نسبتا زیاد روی سرور های ایرانی اپلود شده هست اگر کسی خواس بگه برفستم

دارم سریالامو اپلود میکنم اگر سریالی یا فیلمی مورد نظرتون هست بگید اونم اپلود کنم


پ.ن:

اگه یه شوگر ددی یا شوور پولدار داشتم که دغدغه مالی به تخمم بود همین الان مدرکمو ریز ریز میکردم عن میکردم روش


نظرات 2 + ارسال نظر

شاید خیلی وقت بود که هیچی نگفته بودم
چون حس میکردم حالت خیلی خوب نیست و دوست داری تنها باشی
ولی از لطفی که کردی بی نهایت خوشحال شدم
ازت ممنونم
میدونم که از خودت انتظارات خیلی زیادی داری و کمال گرا هستی
و این باعث میشه که حس کنی به بطالت گذروندی
و گرنه در مقایسه با خیلی از آدمهای این مملکت خودت هم میدونی که خیلی خیلی فعال و پرکاری و انرژی بی نهایت خوبی داری
برات بهترینها را آرزو میکنم

مرسی عزیزم :*

از دست تو هفتتتتتتت
چطوری این کلمات به ذهن ات میرسه آخه...
شاد باشی بانوووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد