هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

های گایز

های گایز :)) 

بکس عکس پروفایل توییترمو عوض کردم چند نفر پیام دادن عه سلام ما میشناسیمت :))

باید اکانتمو چیز کنم :)) اونجا شخصیت محترمی هستم و از این انتلکت های هنری طور میحرفم 

اونوقت اینجا شبیه دزدای سر گردنم :))


پ.ن: 

الهام ایمیلی چیزی بذار یه کانال تلگرامی رو دیدم که سریال های ایرانی رایگان میذاشت :)) والا ادم کرمولک زیاده یهو ریپورتش میکنن بسته میشه.


حباب جان کامنتارو تایید کنم لینکو گذاشتم برات، فقط برسم خونه اوکی میکنم‌.

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه 1399/02/14 ساعت 23:53

میگم دمتگرم
فقط با تلگرام چون باید فیلتر شکن روشن باشه ی دویست ساعت طول میکشه دانلود کنم
شما هم همین مشکل دارید یا ی راهی دارید براش؟
بازم ممنون

اره عزیزم استفاده از پروکسی.
برای بار اول باید با فیلتر شکنت کانکت بشی بعد برو تنظیمات یا ستینگ تلگرامت گزینه ی data and stroge رو انتخاب کن
برو ته تهش نوشته پروکسی ستینگ انتخابش کن بعد یه صفحه ی جدید باز میشه که بالاش نوشته use proxy چراغشو بزن روشن بشه .
بعد عضو این کانال پروکسی شو و چند تا از پروکسی ها رو بزن کانکت شه.(زیر هر پروکسی که معرفی کرده گزینه کانکت داره)
کانال های پروکسی : @TelMTProto
@MTProtoProxies
دیگه احتیاجی به فیلتر شکن نداری

Bubble 1399/02/15 ساعت 11:19

ژوون *_* تنکیو بیبِ

http://dl1.tvto.ga/Series/

الهه 1399/02/15 ساعت 15:39

عزیزم ممنون از توضیحات کاملت رفتم انجام دادم .

:*

Bubble 1399/02/16 ساعت 08:55

ممنووون

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد