هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کوک بزن کرونا رو ولش

نمیدونم کی بود ولی یکی گفته بود مشکل تو سکسه :)) برو سکس کن حالت خوب میشه.

امروز خیلی اتفاقی متوجه شدم درست میگه :/ 

همه ی ما بنابر صحبت های جناب استاد فروید خشم سرکوب شده ی جنسی داریم.

وقتایی که به ارگاسم نمیرسیم

وقتایی که پارتنر نداریم

وقتایی که پارتنر هست گوه هست

وقتایی که به نیاز جنسی خودمون نمیتونیم برسیم حالا به هردلیلی

نمیدونم حال روحیم بهتر شده یا نه، ولی میترسم برگردم یه حال هفته ی پیش یا دو هفته پیش .

واقعا حالم بد بود و هرکاری ممکن بود ازم سر بزنه 

هیچوقت اینجوری نشده بودم.


ب.ر.ن:

داشتم به یکی از انترن ها میگفتم سوپروایزر یا مترون چرا پرستارن؟!

باید پزشک باشه که ما الان تو این اوضاع گیر نکنیم !

یهو چند تا از بچه های پرستاری که میشناختم رد شدن از کنارم و بد نگام کردن :( بابا من منظورم یه چیز دیگه بود اینا ته بحث رسیدن

ولی خوب ریدم سر در دفترش. بهم میگه خودت باید زنگ بزنی هماهنگ کنی واسه انتقال بیمار، گفتم شرمنده اگه میخواستم خودم زنگ بزنم که سوپروایزر میشدم :) 

هیچی نگفت و هماهنگ کرد بچه رو بردن یه بیمارستان دیگه.

نظرات 3 + ارسال نظر

وقتایی که پارتنر هست ولی گهه از همه وقتا بدتره،

اوووه اوووه

ivan 1399/02/28 ساعت 08:54

من بودم قبل اینکه پریود بشی پاچه میگرفتی بهت گفتم
حالا به کی دادی کی دادی
بگو بلکه تو هم به درد کاری خوردی
بی مصرف نباش

لیلا 1399/02/30 ساعت 20:27

به نظرم همین که آدم بفهمه مشکل کجای کاره، ی قدم بزرگ برداشته

بعضی وقتا میدونی مشکل چیه ولی نمیتونی کاریش بکنی.
مجبوری تحمل کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد