هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

اینستاگرام

میرم پروفایلشو چک میکنم

میرم صفحشو باز میکنم و اخرین پستشو چک میکنم.کامنتاشو میتونم، پستشو میتونم، ویدئویی که گذاشته رو دوباره نگاه میکنم.

میبینم هشتگ زده سی پی ار ناموفق.

با خودم فکر میکنم سر کدوم یکی از سی پی ار هایی که داشتیم دلش گرفته و همچین پستی گذاشته.

اینستاگرام فهمیده من از این کاربر خوشم میاد استوریاشو میاره اول، وقتی پستمو لایک میکنه اسم اونو اول نشون میدا، از بین کامنتایی که برام گذاشتن کامنت اونو نشونم میده.

وقتی استوری ای رو میذارم و استوریمو میبینه، اسم اونو اول نشون میده.

اون چشمش دنبال کیه ؟ 

اون هر روز صفحه کیو چک میکنه ؟

نظرات 4 + ارسال نظر

:(

negar 1399/03/16 ساعت 00:33

آخ آخ منم دارم از این کراشا.با این تفاوت که منتظرم فالوم کنه بعد از این حرکتا بزنم.تو یه مرحله جلوتری

کراشم بود یه زمانی ولی به خاطر طرز فکر قاجاریش از چشمم افتاد.
الان دلم تنگ میشه براش و خوشم میاد ازش :(
ولی میدونم حتی در صورت عشق دو طرفه هم امیدی به موفقیت امیز بودن وصال ما نیست.
چرا فالوش نمیکنی ؟

:*

negar 1399/03/17 ساعت 22:51

منتظرم اون اول فالوم کنه.اخه خیلی همو نمیشناسیم.دوبار دیدیم همو کلا. زشت نیست برم فالوش کنم به نظرت؟چون دیدم برام پیجشو زده بود new to instagram .گفتم برم فالوش کنم یهو بگه این چقد هوله .یا اصلا منو یادش نباشه.
نمیدونم خیلی درگیرم با خودم فعلا

خیلی بستگی به شرایط داره. اگر شمارتو داره همون شماره رو توی اینستاگرامت وارد کن.
جزو کانتکت هاش باشی یا فالوور مشترک داشته باشید اینستاگرام پیشنهاد میده فالوت کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد