هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بگاترینیم البته من که نه

همینجوری مسخره بازی وسط سفارش دادن به اون پیج ارایشیه گفتم پیجتو به چند نفر پیشنهاد دادم به خاطر صداقت کاریت (به خاطر قیمتش بود بابا)

کلی تشکر کرد که دیگه میخواستم اخرش بگم بابا به چهارتا چروکیده پیر پاتال مثه خودم پیجتو معرفی کردم جوون موون نیستن که

حالا مثلا فک کرده شما چروکیده ها چقدر پولدارید و به خودتون میرسید :))

نمیدونه ما صبح به صبح به صورتمون یه آب میزنیم و کل روتین پوستیمون همینه

البته من که نه شما چروکیده ها رو میگم

نظرات 2 + ارسال نظر
ریشو 1400/09/05 ساعت 21:57

ایدیشو بذار محیاجان

@arayeshi_cosmetic_shop

عابر 1400/09/06 ساعت 11:48

فردا میرم بوتاکس دیگه خواستی بگی باید بگی چروکیده ها به جز عابر

:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد