هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

انلاین شاپ

من از انلاین شاپ زیاد خرید میکنم(جنس هایی که ایران نیستن) اما تا به حال ندیده بودم یکی انقدر اخلاق غیر حرفه ای داشته باشه.

منظورم از غیر حرفه ای اخلاق گوهه گووووه

بهش میگم این ضد آفتاب قیمتش چنده؟ میگه خودت برو تو سایت پیدا کن ضرب کن!

خب ابله تو داری پک میفروشی قیمت تک با پک زمین تا آسمون فرقه

اگه دلار ۳۰ تومنه تو دلارت ۴۰ تومنه، ضربِ عنه؟

عن خانوم رو ریدم بهشاااا

رفتم به همون عشق خودم Arayeshi_cosmetic_shop پیام دادم مثل آدم خرید برام 

هزار بار دیگه هم باشه تبلیغشو میکنم وقتی پیجی خوبه همه جوره چرا تبلیغشو نکنم؟

ماااهههههههه ماااااه

نظرات 1 + ارسال نظر
ملی 1400/09/27 ساعت 20:14

از ایران بابا هم خرید کنی خوبه می تونی از آمازون سفارش بگیری

گرون درمیاد این دختره با مسافر میفرسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد