هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ولنتاین چی بگیریم حالا؟

این دختره که ازش اینترنتی لوازم ارایش و ادکلن سفارش میدم و گاییدمتون انقدر گفتم 

همون که گفتم هزار بار دیگه هم باشه تبلیغشو میکنم از بس مودب و با اخلاقه

بابا همون که تعریف کردم اون دفعه با یه ادمین گروهی دعوام شد چون گفتم قیمتش چقدره گفت خودت ضرب کن، بهش گفتم چرا انقدر گرون میفروشی بیشعور بازی درآورد و منم گفتم همین دختره که از اینستا ازش خرید میکنم خیلی قیمتش بهتر و اخلاقش قشنگ تره، کون لقت

یادتون اومد؟

یه سری عطر و ادکلن گذاشته استوری خیلی لاکچری و خوشگلن 

هم زنونه گذاشته هم مردونه

میخواستم بگم محبوبم خبر مرگت نیستی استرس کادوی ولنتاینتو داشته باشم و از این پکیج ها برات بخرم

عن عاقا

البته بودی هم من به تخمم نبود حوصله ندارم سر پیری پاشم برم واسه تو کادو بگیرم که عن اقا همون بهتر که نیستی اوشگول


پیج این دختره رو هم میذارم کون اون یکی بسوزه 

@Arayeshi_cosmetic_shop 

اسن پیجش تخمیه یکم عوضش اخلاق و قیمتاش خوبه

مثه اون یکی سوال کنید نمی گادتون

نظرات 5 + ارسال نظر
عابر 1400/11/05 ساعت 19:30

ولنتاین و روز پدر و مادر و دختر و سپندار فلانو .... مال دلار ۴ تومنیِ نه دلار ۲۷ تومنی . والا چه خبره این همه جشن و تجمل، خودم ندارم اشکنه ....درخت رو میشکنه

در همین حین یکی از بچه ها کامنت گذاشته ایفون ۱۳ پرو درخواست داده برای ولنتاین و پسره گفته تا ده اسفند بهم فرصت بده :))))

کوهنورد 1400/11/06 ساعت 07:33

سلام
صبحتون بخیر
لحن نوشته های این پستتون، پر از عصبانیت و در عین حال سعی در مخفی کردن احساس درونی هستش. عصبانیت از اینکه چرا نیستش. چون واقعا میخواین باشه اما یه جورایی که البته خیلی هم ناشیانه هستش، دارین احساستون رو مخفی میکنید.
الان دارین میگین براتون مهم نیست. اگه بود هم حوصله نداشین چیزی بخرین، اما واقعیت هم خودتون میدونین این نیست.
لطفا این کامنت رو تایید نکنید

سلام
بیا پایین بچه بیا پایین بابا :)) از رو چهار تا خط نوشته فاز فروید برداشتی :)))
من تنها چیزی که مخفی میکنم چیزمه دوست عزیز.
خودسانسوری هم برای هیچ بنی بشری نمیکنم
کامنتتم تاکید میکنم بدونی اینجا رییس کیه :)))

کوهنورد 1400/11/06 ساعت 07:39

سلام
صبحتون بخیر
من یادمه اولین کادو ولنتاینم رو که گرفتم تا یه مدتی هنگ بودم. که این خرس و شکلاتا چیه؟ مگه من بچم این چیزا خریده، مسخرمون کرده؟
بعدها فهمیدم که کلا ولنتاین این چیزا میخرن و چه رسم مسخره و حال به هم زنی. خب یه چیزی بخرین که به کار بیاد، خرس میخوام چکار کنم؟ اونم واسه منی که هیچکس نمیدونست کیم و چکارا میکنم. خب این خرس رو من باید چکار میکردم؟
منم برای دوام رابطه، خرس رو انداختم بیرون

منم از خرس و گل و این عن بازیا خوشم نمیاد، شکلات خوبه شکلات

. 1400/11/06 ساعت 08:10

حالا عن آقا هم به بستنی به خیک اون بدبخت ولی شمای نیکو منش باید یادت باشه "کار نیکو از پر کردن است" پس برای این دوزار مخاطب اینجا دستی بالا بزن و چندتا از اینا سفارش بده شاید سر پیری فرجی هم شد

بیه

ن 1400/11/06 ساعت 09:07

وای من فالوش کردم خیلی مهربون و قشنگ توضیح میده، تازه گفتم یه خانم دکتری معرفیت کرده ؛ )

اره خوش اخلاقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد