هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

قدیم

به وحید فکر میکنم نشسته پای سیستمش و کد مینزنه.حتما چند جا اینترویو داشته از صبح با خودش کلنجار رفته چی بگه چی نگه بیست بار کرواتشو چک کرده پنجاه بار رزومشو دوره کرده

برای چند تا شرکت خفن رزومه فرستاده همشم میگفت پلن بی من اینه پلن سی من اینه

از استرس برای خودش چند تا برنامه میچید که اگه یکی نشد اون یکی باشه

یه بار بهش گفتم تو شانس اوردی رفتی واقعا اون که میگن دعای پدر و مادر پشتشه برای تو گفتن

گفت من غیر از دعای پدر و مادر دعای چهارده معصوم و ۱۲۴ هزار پیامبرم پشتم بود :))))

دیدم راست میگه :)))))

کاش میشد بهش بگم چقدر دوسش دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
بهشت 1401/05/06 ساعت 08:54 http://nochagh.blogsky.com

کاش

بستگی به شرایط داره و گاهی نباید صحبتی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد