هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

یه باقرزاده میشناسم ته مادرجندگیه یعنی خراب عالم فقط خودش

اصلا من بی شرف تر از این ندیدم

یعنی ادم فروش تر از این ندیدم.ادم فروش هااااا ادم فروووووش.

امروز اومد یه نگاهی به سر تا پای من انداخت مثه ادمای طلبکار

من فقط خرم که به این ادم بها میدم.سلام علیک کردم تحویلش گرفتم.

من به همه بها میدم.از پایینترین مقام تا بالاترین.اتفاقا بیشتر به بالاها میرینم تا به پایین ها :))) چرا نمیدونم:)))

اما خب این ادم رو هیچکس قبول نداره.هیچکس خوشش نمیاد ازش.من ندیدم کسی ازش دل خوشی داشته باشه. تا اسمش میاد همه میرینن به سر و هیکلش.

صد در صد مطمئنم این ادم فروش به بهانه الکی اومده بود سر و وضع منو ببینه و خبردار بشه با چه تیپی بلند شدم اومدم و بره سریع راپورت بده

از نظافتچی جماعت بیش از این انتظار...نمیره؟یاد نظافتچی های خوب افتادم.

از این اشغال بیش از این انتظار نمیره کثافت.

نظرات 3 + ارسال نظر

شک نکن شمالی هم هست یا ترکه

شمالیه

عامو مهدی 1401/05/13 ساعت 15:45

من هم متاسفانه این خصوصیت رو دارم که پایینی ها رو تحویل میگیرم و پاچه بالایی ها رو به جاش میگیرم! آخرش هم از همین پایینی ها ضربه میخورم همیشه!!!

جووووون:*

این قدر هم پررو هستن این تیپ آدمها.همش هم چششون به دست مریض و همراه مریضه که یه ده تومنی ازش بگیرن.

خدا رو شکر که نمیبینمش دیگه مرتیکه اشغال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد