هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مرسی که هستی

تمام این مدت که دارم میمیرم و زنده میشم و استخون اب میکنم و کسی نیست کنارم و بشدت احساس تنهایی میکنم و حالم زاره فک میکنید چی شده؟دعوای سنگین میکنم پیرزن خفه میکنم یقه به یقه میشم کتک میخورم اررررررره چی فک کردید؟هربار از یه بدبختی حرف میزنم و میگم اوضاع داغونه کائنات برمیگرده میگه دلخوش به این مقدار نباش عزیزم بازم هست.فقط منم که چون زورم نمیرسه پرت میشم یه گوشه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه 1401/05/20 ساعت 01:13

محیا نمیدونم چی داره بهت میگذره
ولی متوجه شدم که اوضاع بهم ریخته و از کنترلت خارج شده
لطفا بازم دووم بیار
یکم دیگه تحمل کن تا این موج بگذره.):

گاییده شدم

لیلا 1401/05/20 ساعت 14:55

نه محیا جان، واقعیت اینکه: سه پلشت آید و زن زاید و مهمان ز در آید

ها

همدرد 1401/05/21 ساعت 23:01

واااای که چقد این پست وصف حال من بود!!!! دو ماه تو بستر و درست زمانی که خواستم کنار بیام کرونای کثافت به بدترین حالت ممکن. یعنی بد و بیراهی نیست که نگفته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد