هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

چقدر دلم براش تنگ شده چقدر دلم میخواست میبود و دستشو میبرد لای موهام

چقدر این روزا که لهم دوس داشتم باشه پیشم دلم بهش گرم باشه دلم نمیخواست این بار رو تنهایی به دوش بکشم دوس داشتم باشه و غر بزنم براش اونم هیچی نگه

بد تموم شد لج و لجبازی شد و حالام که قراره بره پایان خوبی نداشت

فوق فوقش سالهای دور یه سیگاری دود میکنه به یاد من

چقدر دلم میخواس باشی علی

صد البته خدا رو شاکرم احساسمو پیش خودم نگه میدارم و ذره ای بروزش نمیدم

به سلامت خدا پشت و پناهت

نظرات 3 + ارسال نظر
عامو مهدی 1401/06/15 ساعت 00:53

خدا پشت و پناهت دختر

قربونت

لیلا 1401/06/15 ساعت 13:54

محیا چرا خوبا دورن؟
بیا چس ناله کنیم باهم

لیاقت ما رو ندارن لیلا جون :)) دلتنگیه صرفا جدی نگیر طرف انقدرم خوب نیس

نرگس باران 1401/06/16 ساعت 12:48

چه قشنگ گفتی! دلتنگیه و طرف اینقدر خوب نیست!
امان از دل آدمی!

آدما رو تو ذهنمون گنده تر و عزیزتر از چیزی که هستن میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد