هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

گوسفند نباشیم

امروز تماس تصویری داشتیم یه تیشرت سرمه ای هست از علی بلند کردم :)) خیلی قشنگ رو تن میشینه خیلی دوسش دارم،اینو پوشیده بودم و چند نفری تیکه انداختن که تیشرت دوس‌پسرتو نپوش فک می‌کردن علی پیش منه و لباسشو برداشتم 

گفتم دوس‌پسر من بیشتر تیپ رسمی می‌زنه و تیشرت نداره اصلا (پسر مترجمه رو گفتم که نمی‌دونم کجا هست :))خواستم بگم سینگل نیستم)

گفتم از فلان روز خبری از علی ندارم (همون موقع که لج کرد) داشت جمع می‌کرد بره که،نرفته مگه؟ 

گفتن چرا به ما هم گفت میره و خبر دیگه ای ازش نداریم.

بحث داشت جمع می‌شد که گفتن این تی شرت رو کی برداشتی پس؟نمیخواستم بگم یه چند روزی پیش من بوده، گفتم یه بار تیشرتشو دیدم خوشم اومد گفتم بده به من اونم داد.



گفتن بریم مسافرت و قرار شد بریم حتما یه روز بگردیم

نظرات 1 + ارسال نظر
عامو مهدی 1401/07/25 ساعت 14:24

دخترو کجویی؟؟؟
خوبی؟

خوبم :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد