هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خاک بر سر من ابله

خب دوستان چند روزی بود حس میکردم اونجوری که باید به دست روزگار خوب و درست حسابی گاییده نمیشم و دارم نفس راحتی میکشم بسیار نگران شدم ‌ و شک کردم. چرا که من همیشه و همواره در حال گاییده شدن هستم و نفس راحت کشیدن رو بر خودم حرام میدونم

لذا یک دور تمام بگایی ها رو مرور کردم و دیدم خیر چیزی از قلم نیفتاده و همونطور که انتظار داشتم منظم و در طی فواصل کوتاه و منقطع و متناوب و چرخشی و روش های جدید و قدیمی سامورایی، چرخ فلک روزگار من رو مورد عنایت قرار داده در همین فکر ها بودم که در یک عمل کسدست پسندانه ای چند تا از اپ هایی که مدت ها بود استفاده نمیشدن رو به پیشنهاد سیستم عامل پاک کردم. 

بعد برگشتم ببینم چی ها رو پاک کرده؟ دیدم چند تا داکیومنت ارزشمند و همینطور ویدئو های آموزشی مربوط به رشته م (قبلا پست گذاشته بودم راجع بهش که دو سال داشتمشون و یک اپ نداشتم و ندارم و اصولا به هیچ صراطی راضی نمیشم یک اپ بگیرم) و خیلی از اپ های مهم مثل کیف پول های مجازی رمز ارز هم پاک شده.

(من ریدم دهن اونی کسکش پدری که گفت صرافی امن نیس بریزید تو کیف پول)

کیف پول ها رو نصب کردم پرسید دوازده تا کلمه ی کیری پسوردت رو وارد کن

از اونجایی که تا الان متوجه شدید من عجب آدم کسمشنگی هستم و از هیچی بکاپ نمیگیرم چون از کون منو میگان اگه بکاپ بگیرم و آدم کسمشنگی هم هستم لذا تمام پولم برباد رفته و الان خدمت شمام


شاید بگید محیای خر ما به خریت تو ایمان نیاوردیم حتما جایی یادداشت کردی این دوازده کلمه ی کیری رو یا ذخیره داری 

که باید بگم کیر خر! بنده ذخیره کردن و اینجور چیزا به تخممه و هیچ جوره هیچ بکاپ یا ذخیره ای ندارم 

در نوت های گوشیم ذخیره داشتم که برش گردوندم به تنظیمات کارخانه 

مگه اینکه گوشی رو روت کنم بعد ریکاوری کنم که بازم با اینکار نمی‌دونم نوت های گوشی ریکاوری میشن با نه 

همون اول اول ها هم این دوازده کلمه رو یادداشت کردم اما بعد ها اون برگه رو دور انداختم و بار ها به اپ گفتم رمز‌رو ندارم و دوازده کلمه دیگه بهم داده که یا اسکرین گرفتم با اگر اجازه اسکرین نمیداده در قسمت نوت گوشی ذخیره کردم 

و همونطور که گفتم گوشی رو به تنظیمات کارخانه برگردوندم

بله دوستان دریای کسخلیت من ساحل نداره

نظرات 6 + ارسال نظر
mike 1401/07/26 ساعت 01:35 http://insine.blogsky.com

اره عزیزم کسخلیت من بی انتهاست

برنتین 1401/07/26 ساعت 06:56

تایید نشه

سلام
اگه هنوز تا این ساعت گوشی رو دستکاری نکردید،منظور روت و ایناس،
و اگه شیراز تشریف دارید.
یک پیامی،بوقی،شوتی چیزی بزنید تا آدرس و شماره بزارم
تا بشه یه کاری کرد.

عزیزم با دود بهت علامت بدم؟ راه ارتباطی که نداری
گوشی به تنظیمات کارخانه برگشته روت نشده، یوتوب چند تا ویدئو دیدم برای ریکاوری که نوشته بود لازمه گوشی روت بشه روت کنم؟

آتشی برنگ اسمان 1401/07/26 ساعت 09:57

منم بعضی وقتا همینقدر خرررررم

ترکیبی از حواس پرتی و گشادی و خنگی

ک 1401/07/27 ساعت 09:35

اصولا بگا رفته را تدبیر نیست.
نیمه پر لیوان رو ببین. البته لیوان نه، کاسه. هرچند که نیمه پرش جز عن چیزی توش نیست.

متاسفانه همش تاپاله ست

Nahid 1401/07/27 ساعت 14:47

فدای سرت خانم دکار. سلامت باشی ایشالا. خداوکیلی خودتو نکُش. شده دیگه.

نه اجازه بده دست بندازم از دریچه کونم خودمو دار بزنم

رزا 1401/07/28 ساعت 20:51

من نیز صد میلیون تومان به همین روش از دست دادم. خواستم بگم در کسخلیت تنها نیستی.

رزا جون دوست دارم خیلی کسخلی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد