هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

من دیگه نمیتونم

دیروز تو تلگرام به دختره گفتم سرم استیلادر میخوام گفت خانم دکتر خرید نمیشه گفتم چرو عامو؟گفت پوند رو کفتم هفتاد و پنج الان برای خرید خودم ۷۶ درمیاد 

قیمت ارز از همون موقع که من شروع کردم به نوشتن تا الان که دو سه خط شده فرق کرده

پشمام

دیروز گوشی فروشه میگفت من ببندم خونه بشینم سودم بیشتره تا بفروشم،بعد حالبه هیچی هم نمیفروخت.رفتم تبلت بگیرم گفت نمیفروشم چون ارز ثابت نبست

پشمام


نظرات 3 + ارسال نظر
امید 1401/12/08 ساعت 11:48

مهیا یه چیزی میخوام بخرم اما به کسی نمیتونم اعتماد کنم
از توهم روم نمیشه بپرسم میترسم ناراحت بشی
چیکار کنم

جووووون بپرس :))))
اگه اقلام مستهجنه به تراویس بگو

چی میخواد بخره که روش نمیشه،یا ابوالفضل

کار خودته :))

نسترن 1401/12/10 ساعت 21:42

اقا این دختره کلا خیلی ماهه. من به واسطه تو باهاش اشنا شدم یبار خرید کردم ازش. خیلیییییی ماهه

اره خیلی گوگولیه :))) من اصلا باربری نداذه بودم جنس رو فرستاده بود برام گفت فک کردم وی پی ان ندارین :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد