هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

امروز رفتیم و عن خانوم رو دیدیم گفت محیا جون امپول زدی باد کرد جاش سیاه شد فلان شد

گفتم بوست که نکردم امپوله دیگه

گفت نکنه امشبم میخواستی بزنی گفتم نه عزیزم برو درمانگاه سر کوچه برات بزنه

خدایا این نفس اروم چیه گیر من افتاده زن پاشو جررررش بده چرا اروم نشستی



دلم بشدت بغل میخواد عاقا من خیلی مظلوم و هیچی نکو و ساکت و اروم شدم :( 

نظرات 6 + ارسال نظر

یه جوری بزنش دوباره بزاد
والا
اعصاب نمی‌ذارن واسه آدم

به وقتش پاره ش میکنم :))

باورم نمیشه.
تو وحشی هستی،پاچه میگیری.پاره میکنی.امکان نداره اصلاح شده باشی

نه من فقط خر و گاوایی مثه تو رو که عقل ندارن رو پاره میکنم، وگرنه به ادم جماعت چیکار دارم؟

بیخود کردی.من بهترین آدم کره زمین هستم.

ریدی

رضوان 1401/12/12 ساعت 15:06 http://nachagh.blogsky.com

چه حاضرجواب!آمپول زدم ،بوس که نکردم.
اگر بازم متوجه نشده باشد،وای به او

ببین بیشتر بی شعور و نفهمه

mr-ivan 1401/12/12 ساعت 15:55

تو عین مار پیتون خطرناک وسیری ناپذیری
ماهها گرسنگی میکشی تا وقت شکارت برسه
اینقد بی چشم و رو و خطرناکی

اره خوبیش همینه :)))

رها 1401/12/13 ساعت 18:19 http://Rahashavam

من باشم هرگز روم نمیشه بگم اذیت شدم. در ضمن منم سزارین کردم همین امپول رو خودم برای خودم زیر پوست اطراف ناف تزریق کردم و هیچ ادا اصولی درنیوردم اصلا هم ربطی به خط سی سکشن نداره بعضیا چقد لوسن و ناز و اطفار دارن

جووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد